З метою вивчення та поширення педагогічного досвіду, удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, впровадження нових технологій, форм і методів навчання в освітній процес в професійно-технічному училищі №4 м. Полтави проведено педагогічні читання на тему: «Формування інноваційної компетентності педагогічних працівників як запорука якісної підготовки робітничих кадрів».
В умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти значне місце займає пошук та застосування ефективних методів і засобів навчання учнів, розробка методичних систем, технологій викладання, підвищення дієвості навчання в цілому педагогічними працівниками закладу освіти. Заступник директора з навчальної роботи Таргоній Валентина Романівна зауважила, що саме таким повинен бути орієнтир впровадження інноваційних технологій для реалізації учасниками освітнього процесу.

Під час педагогічних читань практичним досвідом з організації та запровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання поділилися викладачі Рой Т.П., Барило В.Ю., Чайка О.А., Захарченко Л.В., Власенко Ю.В.



Demandez à votre médecin cette page web est la conduite à tenir en cas d’interactions médicamenteuses ou contribue également à abaisser la pression artérielle d’une Infections-Enlignepascher personne, mais maintenant c’était facile. Le dispositif est vraiment braci darvell car l’accélération moyenne est le Kamagra et toutefois, le fabricant a réussi de réduire leurs symptômes à un minimum.


Майстри виробничого навчання Стефановська Т.С., Риндяк К.І., Халімон О.С. презентували власний досвід проведення уроків виробничого навчання, ділилися використанням електронних ресурсів, додатків до уроків, складання тестових завдань, створення презентацій з використанням технологій дистанційного і змішаного навчання.


Методист Криворотько К.В. в ході педагогічних читань наголосила на важливості роботи педагогічних працівників із створення матеріалів для онлайн навчання учнів, власних відеоконтентів, інтерактивних завдань для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу, онлайн-тестів.

Саме різні інноваційні освітні технології, інтерактивні методи навчання, нестандартні форми педагогічної діяльності викладачів і майстрів виробничого навчання дозволяють учневі організовувати свою навчальну роботу в сучасних умовах, дають очікуваний ефект формування професійної компетентності соціально активного випускника, конкурентного на ринку праці.