Педагогічні читання

З метою вивчення та поширення педагогічного досвіду, удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, впровадження нових технологій, форм і методів навчання в освітній процес в професійно-технічному училищі №4 м. Полтави проведено педагогічні читання на тему: «Формування інноваційної компетентності педагогічних працівників як запорука якісної підготовки робітничих кадрів».

В умовах реформування професійної (професійно-технічної) освіти значне місце займає пошук та застосування ефективних методів і засобів навчання учнів, розробка методичних систем, технологій викладання, підвищення дієвості навчання в цілому педагогічними працівниками закладу освіти. Заступник директора з навчальної роботи Таргоній Валентина Романівна зауважила, що саме таким повинен бути орієнтир впровадження інноваційних технологій для реалізації учасниками освітнього процесу.

Валентина Таргоній

Під час педагогічних читань практичним досвідом з організації та запровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання поділилися викладачі Рой Т.П., Барило В.Ю., Чайка О.А., Захарченко Л.В., Власенко Ю.В.

Тетяна Рой
Віктор Барило
Оксана Чайка
Лідія Захарченко
Юлія Власенко

Майстри виробничого навчання Стефановська Т.С., Риндяк К.І., Халімон О.С. презентували власний досвід проведення уроків виробничого навчання, ділилися використанням електронних ресурсів, додатків до уроків, складання тестових завдань, створення презентацій з використанням технологій дистанційного і змішаного навчання.

Тетяна Стефановська
Катерина Риндяк

Методист Криворотько К.В. в ході педагогічних читань наголосила на важливості роботи педагогічних працівників із створення матеріалів для онлайн навчання учнів, власних відеоконтентів, інтерактивних завдань для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу, онлайн-тестів.

Катерина Криворотько

Саме різні інноваційні освітні технології, інтерактивні методи навчання, нестандартні форми педагогічної діяльності викладачів і майстрів виробничого навчання дозволяють учневі організовувати свою навчальну роботу в сучасних умовах, дають очікуваний ефект формування професійної компетентності соціально активного випускника, конкурентного на ринку праці.